19 Mayıs 2012 Cumartesi

Oda

valla ister kafasi karisik deyin ister jetlag senin basina vurmus sabah 5.42sinde kafayi siyirdin. ama su anda koltugumun ustu dolu oldugu icin ayakta da olsa bunu yazma ihtiyacini siddetle hissettigim icin duygularimdan eminim.

benim odam dunyanin en guzel yeri. su 30 metrekare gibi hesap ettigim cografi bolge beni o kadar mutlu ediyor ki su anda. evet, sabahin 5.54u oldu.

10.siniftaki cografya notlarimi bile buldum. okumak istedigim icin odamdan cikartamadigim kitaplari buldum, yamuk yumuk sikismislar dolapta. universiteye hazirlik icin yaptigim tonla calisma. resmen tonla. yine universiteye hazirlik icin yiginla kitap ve dergi (hani dersle alakali olmayan kisimlari icin).

ben neye cok uzuluyorum biliyor musunuz? soyle her gun insan gormese sikilan biri degilimdir, kendime yeterim. bunun en onemli sebebi de (bence) kafamda yapacak cok sey olmasidir. ama ben plan yapip yapip %99unu gerceklestiremiyorum ya, iste ona yaniyorum. su kitaplara bak mesela. yazik.

zamansizliktan mi, yersizlikten mi. yok, kafasizliktan. kafami kontrol edip sinirlandiramamaktan. benim kafam ucar gider, ondan. Yok, dahasi da var. abuk subuk seylerle zaman kaybetmekten. Ah, hayatimi harciyorum a dostlar. Sabah 5.59 itibariyle buna bir DUR diyecegim! Kendine gel S.

10 yil onceki halimin gurur duyacagi bir insan olmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder